Een krediet is een verplichting en moet worden terugbetaald. Controleer uw terugbetalingscapaciteit voordat u een verbintenis aangaat.

Uw opbrengst verhogen met FLOA Pay!

Verwijder de belemmeringen voor uw klanten om te betalen, en elimineer het risico van niet-betaling voor uwzelf.

Verbetering van de KPI's met Floa Pay Testen Floapay
  • Photo Florent Mermet Bouvier, Cdiscount
    Florent Mermet-Bouvier Commercieel directeur Cdiscount
    "70% van onze cliënten gebruiken het"

    Betaling in meerdere termijnen is een essentieel onderdeel van ons commerciële aanbod. Trouw aan ons DNA van toegankelijkheid, bieden wij onze klanten de mogelijkheid om in 4 termijnen te betalen voor kleine winkelmandjes vanaf € 50, en ook voor grotere. Dat is vooral het geval voor reizen, waar bijna 70% van onze klanten van deze mogelijkheid gebruik maakt.

  • Photo Maxime Gainnier
    Maxime Gainnier Marketing SFR
    "Zeer vlotte verkooptrajecten"

    Een van de voordelen van FLOA Pay is de kwaliteit van het FLOA traject, waardoor wij zeer vlotte verkooptrajecten kunnen bewerkstelligen om zo de best mogelijke klantenervaring te garanderen zonder het totale verkooptraject te veranderen.

  • Foto May Berthelot
    May Berthelot Reputatiemanager Leboncoin
    "Nieuwe klanten"

    FLOA Pay heeft ons in staat gesteld het totaal van onze gemiddelde winkelmand te verhogen. Bovenal heeft FLOA Pay ons in staat gesteld nieuwe klanten te werven voor wie betaling in meerdere termijnen uiterst belangrijk is. Klanten die in feite nooit zouden overstappen als dit niet bestond.

Verbeter uw KPI's

+25%

op uw gemiddelde winkelmandje, door de ontwikkeling van multi-product verkoop

x 2

voor uw gemiddelde winkelmandje in gratis transacties

+20%

op uw conversiepercentage, door de belemmeringen voor betaling te verminderen.

Nieuwe klanten aantrekken

De aangeboden betaalmethoden zijn het op twee na belangrijkste criterium om een detailhandelaar te kiezen*. Met betaling in meerdere termijnen trekt u tot 25% van de nieuwe klanten aan.

+25%

Behoud uw bestaande klanten

Het stimuleren van de verkoop betekent ook zorgen voor bestaande klanten, dit kan ervoor zorgen dat zij eerder terug willen komen, Met FLOA Pay stijgt het aantal herhalingsaankopen gemiddeld met 20%.

20%

Vermindering van betalingsfouten

Geen frustrerende geweigerde betalingen meer, voor u en voor de klant. Onze oplossing maakt een vermindering van het aantal betalingsfouten mogelijk, van -5 tot -7%!

-5 tot -7%

Verbetering van het bevestigingspercentage

Door betaling in meerdere termijnen in uw bedrijfsvoering te integreren kunt u bevestigingspercentages van 25% tot 60% bereiken.

25 tot 60 van het totaal %*

Onze invloed op onze klanten

Center parcs

2e

meest gebruikte betaalwijzen

+20%

op het gemiddelde winkelmandje

15%

van het bevestigingspercentage

RED

1e

meest gebruikte betaalwijze

+33%

op de gemiddelde winkelmand

60%

van het bevestigingspercentage

Verbetering van de conversie met  betaling in meerdere termijnen

Ontdek onze succesverhalen

Ontdek onze impact op degenen die FLOA Pay gebruiken!

RED by SFR casestudy

Implementatie van oplossingen aangepast aan het doel, de producten en de paden van elk van de merken.

Lees meer

Pierre & Vacances casestudy

Maak van betaling een pluspunt van de winkelervaring om het gemiddelde winkelmandje te verhogen.

Lees meer