Casestudy Pierre & Vacances
De groep Pierre & Vacances heeft één ambitie: de Europese marktleider worden op het gebied van modern toerisme. FLOA helpt hen dagelijks bij het realiseren van dat doel met onze oplossingen en ondersteuningen.
op het bevestigingspercentage bij betaling “zonder kosten”
Gemiddelde winkelmandje
Casestudy Center Parcs
De campagne “Vacances Made in France” is opgezet voor onze partners Center Parcs, Pierre & Vacances, Misterfly, Cdiscount Voyages, Yescapa en La Plagne Resort. Het principe: hun klanten de mogelijkheid bieden hun verblijf kosteloos in vier termijnen te betalen dankzij FLOA.
kliks naar de speciale landingspagina
weergaven van de campagne 'Vacances Made in France'
Casestudy van SFR en RED
Als partner hebben we oplossingen en diensten geïmplementeerd die aangepast zijn aan de doelgroep, de producten en het traject van beide merken.
gemiddelde online winkelmandje
take rate dankzij de betaaloplossing in 4x