Een krediet is een verplichting en moet worden terugbetaald. Controleer uw terugbetalingscapaciteit voordat u een verbintenis aangaat.

Gepubliceerd op 24/11/2023

Het belang van klantrelaties in de banksector

Je wilt een bekwame klantenservice en vooral een snelle reactie. Goed nieuws: bij FLOA zijn dat onze prioriteiten. Bij al onze activiteiten staat de relatie met de klant centraal, met maar één doel: uw tevredenheid 

 

Tony Chavatte (manager klantervaring bij FLOA) bevestigt dit. We vielen ook in de prijzen met onze innovaties in klantrelaties. Onderzoeken en feedback van onze klanten maken ons trots en zorgen ervoor dat we blijven werken aan een steeds relevantere klantenservice.


Het belang van klantrelaties in de banksector Het belang van klantrelaties in de banksector

FLOA: aandacht voor klantrelaties

FLOA heeft er altijd een erezaak van gemaakt om haar partners een klantenservice te bieden die snel reageert en bovenal altijd beschikbaar is. We willen er zijn voor al onze klanten, via elk kanaal. Gebruikers hebben vragen en het is belangrijk dat we die 24/7 kunnen beantwoorden.


Ons doel is om klanten tevreden te stellen en onze inspanningen hebben vruchten afgeworpen. FLOA PAY is voor de eerste keer verkozen* tot Klantenservice van het Jaar 2023 in de categorie Betaaloplossingen2. Deze prijs toont onze expertise in klantrelaties, waarbij nabijheid en eenvoud centraal staan. Het valideert ook de klantgerichte3 strategie van FLOA, gebaseerd op nieuwe toepassingen en het personaliseren van klantrelaties. En om de ervaringen van onze klanten te vereenvoudigen, hebben we gekozen voor:


  • het digitaliseren van onze diensten;
  • het automatiseren van inschrijvingsprocessen, met 24/7 hulp en toegankelijkheid;
  • het integreren van digitale kanalen (chatbot4, instant messaging, enz.) om klantrelaties aan te bieden die voldoen aan de verwachtingen van de consument.

FLOA werd voor de derde keer op rij ook verkozen* tot Klantenservice van het Jaar 2023 in de categorie Kredietorganisatie. FLOA gelooft dat dit geen toeval is maar het resultaat van het harde werk van onze teams. Ter verduidelijking: deze award beloont bedrijven met de beste klantenservice. Ons bedrijf won* ook:


  • de Content Square's UX Awards 20215 in de categorie "Beste Conversiefunnel6”;
  • de Finance UX Benchmark Trophy 20227 van Google in de categorie "Krediet".

Al deze awards zijn het resultaat van onze constante aandacht voor de klantrelaties die we bieden aan de mensen die hun vertrouwen in ons stellen.


"FLOA is opnieuw verkozen* tot klantenservice van het jaar! Naast deze erkenning hebben we ook awards ontvangen voor onze innovaties op het gebied van klantrelaties: een CX Award voor ons uniforme CRM-platform en een Cas d'Or du Digital award voor onze emotionele analyse-aanpak van klanttevredenheid. Dit is iets waar we enorm trots op zijn en is het resultaat van veel grondig werk door onze teams en van een complete transformatie, zowel digitaal als cultureel."


- Tony Chavatte, manager klantervaring bij FLOA.


FLOA: aandacht voor klantrelaties

FLOA: we zetten ons in voor een eenvoudiger leven en een klantervaring op maat van nieuwe toepassingen

Momenteel vindt 50% van de klantinteracties plaats via digitale kanalen. In 2017 was dat percentage 5%9.


Om aan deze verwachtingen te voldoen, zijn we onze modellen weer opnieuw aan het bekijken. Momenteel zijn we bereikbaar via sociale media, instant messaging, chatbot4, e-mail, telefoon, enz. Zoals u ziet, luisteren we voortdurend naar onze klanten en partners. En tegelijkertijd richten we ons op snelheid, wendbaarheid en aanpassingsvermogen om aan al uw behoeften te voldoen.


"Bij FLOA zijn we van nature ondernemend en ambitieus. We testen en leren graag10. Het is dankzij dit DNA dat we die klantrelatie hebben weten om te vormen van een telefoon- en mailmodel naar een 100% digitale relatie. Kunstmatige Intelligentie-tools stellen ons nu in staat om irritaties van klanten heel nauwkeurig te analyseren, zodat we de klantervaring en -relaties voortdurend kunnen verbeteren",


- Tony Chavatte, manager klantervaring bij FLOA.


FLOA: we zetten ons in voor een eenvoudiger leven en een klantervaring op maat van nieuwe toepassingen

De klantervaring voortdurend opnieuw uitvinden: dat is de drijvende kracht achter FLOA

Een gestroomlijnd klanttraject, gebruiksvriendelijke digitale diensten, gesplitste betalingen11, zoals u weet hebben we bij FLOA nooit een gebrek aan innovatie. Maar onze diensten beperken zich niet tot het uitgeven van bankpassen of het verstrekken van leningen of betalingen. We bieden u een complete betaalervaring dankzij:


  • een duidelijk klanttraject;
  • record reactietijden;
  • een hoogwaardig serviceniveau.

Eigenlijk willen we innoveren om alles gemakkelijker voor u te maken en u ondersteuning te bieden wanneer u die nodig heeft.


“FLOA is een partner van fintechs12. We hebben een heel ecosysteem van oplossingen om te voldoen aan precieze en specifieke behoeften. We passen ons aan hun CRM-tools8 aan (bijvoorbeeld chatinterfaces). We hebben 24/7 verbonden chatbots opgezet, beschikbaar via apps13 en voorkeurskanalen. Het is een voordeel voor fintech partners12, maar vooral ook voor klanten."


- Tony Chavatte, manager klantervaring bij FLOA.


De klantervaring voortdurend opnieuw uitvinden: dat is de drijvende kracht achter FLOA

Vraag een demo aan

De FLOA Pay-oplossing ook eens uitproberen? Simuleer een aankooptraject in meerdere termijnen met de interfaces van een echte e-commerce site!

Vraag een demo aan

Welkom op de blog van FLOA Pay!

Welkom op onze blog! Wij hebben deze voor u gemaakt als dagelijkse ondersteuning. Zo ontcijferen we betaaltrends, delen we de best practices van al onze partners met u en inspireren we u met verbluffend mooie projecten! En dat alles op zijn FLOA's!

Zij vertrouwen ons!

Vraag een demo aan

Het FLOA Pay-aanbod ook eens uitproberen? Neem contact op met onze teams voor een live demonstratie van onze diensten!

Vraag een demo aan